stycznia 05, 2018

Poznajmy się

Cześć!
W tym poście chciałyśmy się przedstawić, więc napisałyśmy parę zdań o sobie:


"Jestem Julia, uwielbiam jeździć na nartach, jeżdżę już od około 10 lat. Uwielbiam uczyć się nowych rzeczy, ale zwykle nie interesuje się nimi długo (cierpię na tzw. słomiany zapał) i np. na pianinie i gitarze grałam rok, próbowałam też sama nauczyć się hiszpańskiego, ale po 4 miesiącach się znudziłam. Mam nadzieję, że pewnego dnia znajdę coś, co opanuję do perfekcji."


"Jestem Emilia, od 12 lat tańczę w "Przygodzie", dzięki czemu dużo podróżuję i poznaję wielu wspaniałych ludzi. Wolny czas spędzam na przeglądaniu memów, spotykaniu się ze znajomymi, czytaniu książek albo robiąc cokolwiek innego."



"Cześć, nazywam się Alicja. Bardzo lubię robić zdjęcia, zaczęłam się tym interesować około 6 lat temu. Pomaga mi to zachować wspomnienia na dłużej. Ze wszystkich pór roku najbardziej lubię zimę, wszystko wtedy wygląda ładniej niż zazwyczaj. Moim ulubionym sportem jest jazda na nartach, jeżdżę od 5 roku życia i co roku nie mogę się tego doczekać."


Poznałyśmy się trzy lata temu w gimnazjum, teraz chodzimy razem do liceum. Uwielbiamy wspólne wypady na miasto- do kina, czy na zakupy- jednak naszym największym zamiłowaniem jest spożywanie posiłków w lokalnych restauracjach. Jadłyśmy dosłownie wszędzie, znamy każdą nawet najmniejszą i najbardziej schowaną kawiarenkę w Rybniku. Jeden z naszych wypadów na miasto zgrał się ze "Zlotem foodtrucków". Nie mogłyśmy tego przegapić!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Co my robimy na matfizie...? , Blogger