stycznia 17, 2018

Seriale młodzieżowe na zimowe wieczory

Zima w pełni, wkrótce ferie, brak motywacji do wychodzenia z domu. Zatem przychodzę z pomocą. Oto lista seriali, dzięki którym spędzisz bezproduktywnie swój wolny czas.

1. Stranger things
Jeśli jeszcze nie słyszeliście o tym serialu - gdzie wy byliście przez ostatnie miesiące?
Ten serial to już klasyk i według mnie bardzo przyjemnie sie go ogląda. Ja sama z chęcią zobaczę go jeszcze raz.


2. Dark
Niemiecki serial w klimatach Stranger Things. Osobiście obejrzalam go w dwa dni (bardzo mnie wciągnął) i byłam bardzo nim zaskoczona. Jedyna uwaga z mojej strony to trzeba się bardzo skupić oglądając go i zapamiętać szybko postacie, bo można się pogubić.



3. Atypowy
Całkiem świeży serial Neflixa. Przedstawia podboje miłosne pewnego autystycznego nastolatka. Nieźle się uśmiałam oglądając go. Bardzo bym chciała, żeby był troche dłuższy.



4. The end of the f***ing world
Nietypowy i może trochę kontrowersyjny typ. Niezwykła i nierealistyczna opowieść ale pofantazjować nie zaszkodzi. W sam raz na zimową nudę.


5. Skam
Dla odmiany coś nie od Netflixa ale wciąż coś dobrego. Serial troche dłuższy niż jeden sezon,  jednak odcinki są dużo krótsze niż 40 min jak to jest zazwyczaj. 4 sezony, 4 przyjaciół, 4 historie. Serial porusza różne aspekty życia nastolatków i przyjemnie się go ogląda zwlaszcza w towarzystwie przyjaciół.


A jakie są wasze sposoby na zimowe wieczory?


-Julia

1 komentarz:

Copyright © 2016 Co my robimy na matfizie...? , Blogger